https://www.traditionrolex.com/42 Kariéra | CREDO REAL GROUP a.s.
https://www.traditionrolex.com/42

ADMINISTRATIVNĚ-OBCHODNÍ ASISTENT/KA

CRGADMINISTRATIVNĚ-OBCHODNÍ ASISTENT/KA


Místo práce: Brno

Druh práce: pracovní smlouva / HPP

 

Co je podstatné: Jako administrativní pracovník pracujete na recepci, sekretariátu, kde se podílíte na vedení administrativní agendy a péči o organizační, provozní a firemní administrativní záležitosti. A kromě toho:

-        Správu a evidenci firemních zakázek, komunikaci s klientem, dodavateli a úřady,

-        Správu a vyřizování běžné administrativní agendy - práce na jednoduchých, ale různorodých administrativních činnostech a pracovních úkolech,

-        Péči o organizační, provozní a administrativní záležitosti,

-        Vedení příslušné dokumentace (evidence písemností, archivace, skartace, spisová služba)

-        Občas vyrazíte z kanceláře firemním vozidlem do terénu v rámci řešení správy našeho portfolia nemovitostí, obchodních zakázek a vyřizování souvisejících záležitosti na úřadech apod.

-        Obsluhu kancelářské techniky (Windows, MS Office, práce se soubory, tvorba, archivace, kopírování, tisk, skenování dokumentů atd.),

-        Organizaci a přípravu firemních jednání a porad, provádění zápisů apod.

 

Hledáme člověka, který:

-          je samostatný i týmový hráč, je důsledný, aktivní a s nadhledem řeší i nečekané situace,

-          umí společensky vystupovat a výborně komunikovat slovem i písmem,

-          má předpoklady efektivně vykonávat systematickou a pečlivou práci,

-          je zodpovědný, dokáže se soustředit na práci i ohlídat termíny a vždy dotahuje svoji práci do úspěšného konce,

-          má vzdělání nejlépe administrativního nebo obchodně - ekonomického zaměření (není podmínkou),

-          výborně ovládá český jazyk, rodilý mluvčí nebo velmi pokročilá znalost,

-          domluví se bez problému anglicky – slovem i písmem,

-          umí hmatovou metodu ovládání klávesnice deseti prsty,

-          výborně ovládá práci s PC, především MS Office (Word, Outlook. Excel),

-          umí řídit osobní automobil (aktivní řidič, ŘP sk. B),

-          bude vždy hrdě hájit dobré jméno naší firmy, ne že se to od něj očekává, ale protože to tak sám cítí!

 

U nás dále získáte:

-          zajímavou a především stabilní práci se Smlouvou na hlavní pracovní poměr (HPP),

-          vydělat si můžete 31.000 – 50.000 Kč / měsíc,

-          o výši odměny rozhoduje Tvé vynaložené úsilí, aktivita a schopnosti,

-          možnost seberealizace a profesního růstu, odborných školení a kurzů,

-          možnost rozvoje cizích jazyků s využitím on-line kurzů AJ

-          zasloužený respekt a hromadu zkušeností, uvolněnou atmosféru na pracovišti, přátelský kolektiv a možná i pár dobrých přátel,

-          možnost využívat mobilní telefon a firemní vozidlo k soukromým účelům,

-          a v neposlední řadě i pravidelné teambuildingové aktivity.

 

Zaujali jsme vás? Pošlete nám Vaše CV s kontaktem a my se Vám co nejdříve ozveme!

Formulář

Copyright © 2024,
https://www.traditionrolex.com/42