OBCHODNĚ-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE

CRGOBCHODNĚ-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE


Místo práce: Moravany u Brna / Brno

Druh práce: pracovní smlouva / HPP

 

Kdo jsme?

CREDO REAL GROUP a.s. je stabilní obchodní společnost s více než 20-ti letou tradicí, zastřešující své další dceřiné společnosti. Zabýváme se především obchodem a službami na trhu nemovitostí, on-line dražbami nemovitostí a komerční bezpečností. Naše činnost je založena na profesionálním přístupu, kvalitě a komplexnosti poskytovaných služeb a dlouhodobé důvěře a spokojenosti klienta.

 

Pracovní náplň

-       administrativa spojená se zakázkami a provozem firmy,

-       správa portfolia přidělených zakázek a nemovitostí, jejich náběry, dokumentace a předávání,

-       pravidelná komunikace s klienty a práce s interním systémem,

-       prezentace poskytovaných služeb a nabízených nemovitostí,

-       příprava, organizace a realizace prohlídek nemovitostí,

-       příprava smluv, dokumentů a podkladů a organizace a realizace osobních jednání s klienty.

 

Co nabízíme?

-          stabilní práci na plný úvazek (hlavní pracovní poměr),

-          měsíční plat 31.000 až 50.000 Kč a k tomu další finanční bonus,

-          kvalitní a příjemné pracovní zázemí plně vybavených kanceláří,

-          možnost využívat firemní vozidlo pro soukromé účely,

-          5 týdnů dovolené,

-          firemní iPhone, plně vybavený pracovní stůl s PC a vlastní software pro on-line dražby,

-          komplexní odborné zaškolení a následná pravidelná školení a kurzy,

-          možnost seberealizace a dalšího profesního růstu,

-          firemní akce a teambuildingové aktivity.

 

Co požadujeme?

-          výborné komunikační schopnosti slovem i písmem a příjemné společenské vystupování,

-          zodpovědnost, pečlivost, důslednost, psychickou odolnost, umění naslouchat a učit se novým věcem,

-          organizační schopnosti a umění řešit nečekané situace s nadhledem,

-          časovou flexibilitu a vysoké pracovní nasazení a schopnost samostatné i týmové práce,

-          vzdělání nejlépe stavebního, ekonomického nebo obchodního směru (není však podmínkou),

-          pokročilá znalost práce na PC, internet, MS Office (Word, Outlook. Excel) apod.,

-          znalost anglického jazyka (výhodou),

-          řidičský průkaz sk.B (aktivní řidič),

-          bezúhonnost – čistý trestní rejstřík.

 

Pokud Vás zaujala možnost pracovat v našem týmu, tak nás kontaktujte, pošlete svoje CV a domluvíme se na osobní schůzce u nás v kanceláři.

Těšíme se na Vás.

Formulář

Copyright © 2023,