ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

CRGADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE


Místo práce: Moravany u Brna 

Druh práce: HPP (hlavní pracovní poměr)

Kdo jsme?

CREDO REAL GROUP a.s. je stabilní obchodní společnost s více než 20-ti letou tradicí, zastřešující další své dceřiné společnosti. Zabýváme se především obchodem a službami na trhu nemovitostí, on-line dražbami nemovitostí a službami v oblasti komerční bezpečností. Naše činnost je založena na profesionálním přístupu, kvalitě a komplexnosti poskytovaných služeb a dlouhodobé důvěře a spokojenosti klienta.

 

Pracovní náplň

-       běžná administrativní agenda,

-       evidence, archivace a ukládání podnikových dokumentů a dokladů,

-       administrativní činnosti spojené se zakázkami a provozem firmy,

-       sekretářské služby a pomocné kancelářské práce.

 

Co nabízíme?

-          stabilní práci na hlavní pracovní poměr,

-          měsíční plat od 30.000,- Kč,

-          nástup možný ihned,

-          příjemné pracovní zázemí plně vybavených kanceláří,

-          odborné zaškolení a následná pravidelná školení a kurzy,

-          možnost seberealizace a dalšího profesního růstu,

-          firemní akce a teambuildingové aktivity.

 

Co požadujeme?

-          vzdělání nejlépe v oboru administrativa nebo obchodně-ekonomický směr (není podmínkou),

-          pečlivost a důslednost, zodpovědný a systematický přístup a smysl pro pořádek,

-          výborné komunikační dovednosti a příjemné společenské vystupování,

-          vysoké pracovní nasazení a samostatnost,

-          znalost práce na PC, MS Office (Word, Outlook. Excel), apod.,

-          psaní na klávesnici hmatovou metodou všemi deseti prsty (výhodou),

-          výborná znalost českého jazyka,

-          znalost anglického jazyka (není podmínkou),

-          bezúhonnost – čistý trestní rejstřík.

 

Pokud Vás zaujala možnost pracovat v našem týmu, tak nás kontaktujte, pošlete svoje CV a domluvíme se na osobní schůzce u nás v kanceláři.

Těšíme se na Vás.

Formulář

Copyright © 2023,